در تقارن ماه برکت با بهار طبیعت، رادیو اقتصاد با «پیشکش بهار» به استقبال نوروز می رود. «پیشکش بهار»، شاخص های مذهبی و ملی را با رویکردی اقتصادی در هم آمیخته و سعی دارد با فضایی شاد و محتوایی آگاهی بخش و امیدآفرین به استقبال نوروز رود.
کد خبر: ۱۴۴۹۷۷۹
تعداد بازدید : 9

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی معاونت صدا، در این برنامه آیتم های متنوع شنیداری‌، نمایشی، گزارش و اجرای زنده موسیقی تدارک دیده شده است.در آیتم « اقتصاد بهاری» مسئولان با مرور عملکرد اقتصادی سال گذشته، از اخبار امیدبخش و برنامه های پیش رو برای سال آینده خواهند گفت و سین هشتم سرمایه به معرفی و گفتگو با هفت برگزیده در جشنواره های معتبر علمی و فناوری امسال، بعنوان سرمایه های اقتصاد دانش‌بنیان کشور اختصاص دارد.

در بخش «عید دیدنی» با یکی از اعضای خانواده شهدای تروریستی کرمان، گفتگویی ویژه با محوریت کسب وکار انجام خواهد شد.آیتم «بریم سفره بچینیم» به معرفی نمادهای رزق و روزی در ایران می پردازد.در برنامه با الهام از نمادهای نوروزی، یک«هفت سین اقتصادی» نیز در قالب گفتگو با چهره های مطرح این حوزه، تدارک دیده شده است.

حسن فرازمند در پای سفره هفت سین برنامه، روایت های شیرینی از کسب و کارهای قدیمی نقل می کند و آیتم دریادماندگان به گرامی داشت یاد و خاطره نام آوران فقید در حوزه اقتصادی اختصاص خواهد داشت.

پیشکش بهار با  گویندگی ژاله اکبری و علیرضا بختیاری روز یکم فروردین ماه از ساعت 05:00 صبح به مدت 180 دقیقه روی موج اف ام ردیف ۹۸ مگاهرتز پخش خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها